Keeper
15-year-old Maxime is a promising goalkeeper who is just starting to attract serious attention from football scouts when he hears that his girlfriend Mélanie is pregnant. Mélanie’s mother orders her daughter to get an abortion. Maxime, on the contrary, tries to persuade Mélanie to keep their child.