Keloğlan
Keloğlan, a poor villager, one day learns that the Sultan’s Daughter is in a coma. The Sultan says he will marry his daughter with whoever wakes her up, but will exacute people who fail. Keloglan decides to try his luck because he has a strong feeling he will succeed.