Kika
We dive further into the rabbit hole of Almodóvar’s irresistible, wide-ranging sensibilities and arrive at Kika, his purest testament to the power of screwball comedy. The gamut of all of one’s emotions are beckoned in this rollercoaster plot few films in the history of cinema could dare match.