Kill Baby, Kill!
Doctor Eswai arrives at a village to perform an autopsy on a young woman who died under mysterious circumstances. However, when his efforts are frustrated by the superstitious villagers living in fear of the murderous spirit of a child, he discovers something even more horrifying underneath it all.
The golden age of Italian horror was in its twilight days when Mario Bava returned to the genre with this gothic masterpiece, often regarded as his greatest film. An entrancing small-town ghost story shot in ravishing color, Kill, Baby… Kill! occupies an uncanny dream world of nightmarish intensity.