Kill Me Please
In this dark comedy, a maverick pioneer, Dr. Kruger, searches to evolve medically-assisted suicide. Soon, a group of characters from all across the world – a comedian dying of cancer, a wealthy heir, a troubled cabaret singer, and more – gather to say their goodbyes and explore Kruger’s method.