A slick and nasty take on the classic noir theme of an ordinary couple dragged into crime and perversion, Too Late For Tears hums with heat and passion. Byron Haskin’s film features femme fatale extraordinaire Lizabeth Scott and the noir stalwart Dan Duryea (Scarlet Street).