Killers of the Flower Moon
Members of the Osage tribe in the United States are murdered under mysterious circumstances in the 1920s sparking a major F.B.I. investigation involving J. Edgar Hoover.
Leonardo DiCaprio, Robert De Niro, and Lily Gladstone are spellbinding in this epic, yet intimate tale of colonial sins in 1920s Oklahoma. A tragic romance, crime-western, and detailed procedural all in one, this colossal achievement of filmmaking from Martin Scorsese is blistering, vital cinema.