King Boxer
Hoping to win the top prize in a boxing tournament, Chao Chih-hao joins a fighting school. But when his fingers are viciously shattered by a rival gang, Chao must train his way back to peak form and learn the all-powerful Iron Palm technique. Only then can he wreak vengeance on his enemies.
A pivotal classic that marked the rise of the 1970s kung fu craze, Jeong Chang-hwa’s international crossover hit ruled box-office charts upon its release in America. Starring martial arts legend Lo Lieh, this audacious tale of red-hot vengeance punctuates gravity-defying battles with startling gore.