Kirikou and the Men and Women
The third film dedicated to the adorable character of Kirikou, an African child who became an animated phenomenon, created by the acclaimed Michel Ocelot! You will be bewitched and enchanted by the tale’s ingenuity as well as the simple yet sumptuous drawings and their ravishing colors.