Knock Knock Knock
Eleven months of work earns Dada his annual month in Darjeeling, where he dedicates himself to designing the perfect crossword. One morning, Dada meets his match in a young man, a tattoo designer who sees Dada and interrupts him.
Exploring the idiosyncrasies of youth and old age, this short fiction film offers an insight into the resemblances and shared vulnerabilities between these two life stages. Shantilal Mukherjee & Phuden Sherpa deliver earnest performances as the leads of this character-driven psychological thriller.