Kokuho
After the death of his yakuza father, 14-year-old Kikuo is taken in by a famous kabuki actor. Alongside Shunsuke, the actor’s only son, he wholly dedicates himself to theater. For decades, the two young men grow and evolve together, but only one will become the greatest Japanese master of kabuki.