Korkusuz Cengaver
Anton and his brother by a despicable slander Şahin Bey get rid of the death of Kara Hilal and took the name of Anton and his men would have trouble. Şahin Bey’s son during the occupation meets but does not know that his father’s son, Kara Hilal worse is believed to slander and hate his father.