Kuzhandaiyum Deivamum
A remake of Disney’s The Parent Trap, this uproarious comedy was a smash hit thanks to the melodious tunes penned by the legendary M. S. Viswanathan. For her adorable performance in the twin roles, Kutty Padmini became the first Tamil actress to win the National Film Award for Best Child Artist.