L'Affaire Ben Barka
In October 65 is executed the elimination of Ben Barka by Mohamed Oufkir with the complicity of Antoine Lopez and thanks to the journalist Bernier, friend of Ben Barka, who serves as bait. Ben Barka is kidnapped by French police and sequestered in Fontenay-le-Vicomte, at Boucheseiche, a barbouze.