Probing the social prejudices and legal obstacles surrounding abortion, Audrey Diwan’s Golden Lion winner astutely shatters the illusory liberalism of 1960s France. Starring a revelatory Anamaria Vartolomei, this unflinching and powerful cry for reproductive freedom simmers with a timely urgency.