L for Leisure
The feature debut from directors Whitney Horn and Lev Kalman, L for Leisure is a caustically ironic, 90s-set arthouse drama about hedonistic friends on holiday. Equal parts coy and droll, its deadpan and nostalgic recreation of 90s American hipsterism is very reminiscent of Whit Stillman.