La campagne de Cicéron
Former opera-singer Hermance is married to Charles-Henry. However, she still has a passion for her former lover, but he has a thing for Françoise. Nathalie keeps trying to put the moves on Hippolyte, who is either unaware of or ignoring her efforts, while her lackluster ex looks on.