La maison de la radio
Twenty-four hours in the life of Radio France, from one dawn to another. Along its corridors, inside its recording studios, with its producers, presenters, journalists and various guests. And outside on a motorbike in the wake of the Tour de France or in the company of a thunderstorm photographer.