Fatima, 17, the youngest daughter of a French-Algerian family in a Paris suburb, leaves school for a prestigious prep class. She plays football, has a secret boyfriend, but hides that she loves women. In Paris, new freedoms clash with family tradition and faith, forcing her to find her own path.
Awarded both the Queer Palm and the Best Actress prize at Cannes, Hafsia Herzi’s fourth feature as director is alive with signature sexiness and empathy. Textured by an authentic performance from an impressive newcomer in Nadia Melliti, this lesbian coming-of-age film smolders with real passion.