Tridan Lagache has spent his entire life at Club Med, changing friends every 8 days. At the age of 50, he resigns from the Mexican holiday club, determined to find his childhood sweetheart, Violette, after 42 years. He arrives in Paris, naive and lost but happy to stay with his half-brother.