Landscape in the Mist
Young Voula and her 5-year-old brother Alexandros board a train from Athens bound for Germany, in search of their father, whom they have never met. Over the course of this coming-of-age road trip through Greece, Theo Angelopoulos depicts the failure of contemporary society.