Lantana
Detective Leon Zat moves through a dark labyrinth of human relationships on his journey to solve the mystery of a woman’s disappearance. He discovers a dark underbelly of perplexing obsessions between four couples, which causes him to reflect back on his own marriage and what he has lost.
A murder mystery that doubles as a drama about the interconnected lives of strangers, this Australian import—which won numerous awards in its homeland—was a critical success, earning comparisons to Paul Thomas Anderson’s Magnolia. Featuring Geoffrey Rush as a prime suspect.