Lars and the Real Girl
Extremely shy Lars finds it impossible to make friends or socialize. His brother and sister-in-law worry about him, so when he announces that he has a girlfriend he met on the Internet, they are overjoyed. But Lars’ new lady is a life-size plastic woman.