During carnival, Flaviana encounters a difficult dilemma: how can she get rid of the lover who refuses to get out of the shower?
An intoxicating short film by Afro-Brazilian director Sabrina Fidalgo, Lavender lets a glitter-encrusted, late-night “hook-up” during Carnival takes center stage. A dizzy, hallucinogenic film-within-a-film in which the main character is festooned by an enchanting chorus of roving spirits.