Leap Year
After a long series of flings, Laura, a troubled and melancholic journalist living in Mexico City, meets Arturo. The first time they make love, Arturo touches her in ways that overwhelm her. Thus begins an intense, passionate and sexual romance, which mixes pleasure, pain and love.
A devastating relationship drama—which took home Cannes’ Camera d’Or award for best debut—Leap Year put Mexican director Michael Rowe on the map of arthouse filmmaking. A movie that will surprise you for its subtle yet enrapturing study of sex and loneliness within today’s world.