Lectura Brossa
A screening of the whole text of Joan Brossa’s play El sol con cara, with a dramatized reading by Lina Lambert (voice) and Eva Maria in sign language.
Lectura Brossa brings together the realms of theater and film in this performance of a play by the renowned Catalan playwright and visual artist, Joan Brossa. This striking two-woman rendering takes place to the backdrop of Brossa’s words in projection, followed by an interview by Portabella.