Leni Riefenstahl: Her Dream of Africa
As an actress, photographer, and official filmmaker for the Nazi party, Leni Riefenstahl is a controversial and legendary figure. In the 1970s, she moved to Sudan and lived among the Nuba tribesman. This documentary records her return to these tribes thirty years later.