Les biches
A bored bisexual millionaire Frédérique picks up a young street artist named Why, and seduces her. Frédérique whisks her away to her villa in St. Tropez for the winter season. They soon meet dashing architect Paul and both fall for him, setting in motion a ménage à trois of flirtation and deception.
Under a veneer of assured control comes the manipulative viciousness of the bourgeoisie in Les Biches, one of Claude Chabrol’s best-known films. Biting and subversive, this poisonous menage à trois starring Stéphane Audran and Jean-Louis Trintignant is a psychological drama filled with cruel desire.