In July 2016, the Algiers Opera opened its doors, funded by China to promote cooperation between the two nations. Wondering what an Algerian Opera might sound like, filmmaker Karim Moussaoui goes in search of the eponymous polyphonic singers for this mysterious, Herzog-ian documentary miniature.