Les hautes solitudes
Garrel convinced Jean Seberg, in the midst of a long struggle with mental illness, alcohol and drug, to “star” in this silent document of her daily life. Consisting mostly of meditative B&W close-ups of Seberg and her friends, as her torments and inner life flicker across her eerily beautiful face.