Les Misérables
Stéphane has recently joined the Anti-Crime Squad in Montfermeil, in the suburbs of Paris. Alongside his new colleagues, he quickly discovers tensions running high between local gangs. When they find themselves overrun during the course of an arrest, a drone captures the encounter.