Let the Bullets Fly
Once the darling of the art-film world, Jiang Wen set the local box office ablaze with this rip-roaring action spectacular. With a star-studded cast headlined by Chow Yun Fat, Let the Bullets Fly takes to the boondocks of 1920s China for a gleefully madcap, elaborately political genre mash-up.