Let the Girls Play
France, 1969. Paul Coutard, 30, is a sports journalist. He is charming, childish and a womaniser. When he is forced to plan the newspaper’s fair together with Emmanuelle, the discreet and beautiful executive assistant, Paul has the crazy idea to organise a women’s football match for the first time.