Light at the End of the Tunnel
Dea, Chika, and Salsa are best friends who have been close since childhood. Dea prioritizes her boyfriend, Hanif, over her friends, causing tension and a rift in their friendship. Chika is particularly hurt and angry by Dea’s neglect.