Limbo
It is autumn in the small Danish port of Nakskov. The last year of high school lies before Sara and her friends. They talk about the future, about the wish to leave to a bigger city. Karen just moved to the island to work as a teacher at the school. During class, Sara becomes fascinated.
In transit between narrative and nonfiction, adolescence and adulthood, and platonic and romantic love, Anna Sofie Hartmann’s astonishing debut approaches each nebulous space with an exquisite lightness of touch. Admirers of Angela Schanelec and Valeska Grisebach—your new favorite filmmaker is here.