Limbo
An offbeat observation of the refugee experience. On a fictional remote Scottish island, a group of new arrivals await the results of their asylum claims. Among them is Omar, a young Syrian musician burdened by the weight of his grandfather’s oud, which he has carried all the way from his homeland.