Lips of Blood
When a photograph of a decrepit seaside château evokes a childhood vision of an encounter with a mysterious girl, Frederick is compelled to investigate. Soon, he uncovers a surreal and erotic netherworld of vampirism from which he might never return.
Elegantly roaming from castle ruins to the streets of Paris, the wanton vampires in Jean Rollin’s bloodsucking classic are ethereal visions of eros. Fired up by passions that transcend time and space, this spellbinding cinematic puzzle is entranced by the enduring hold of childhood memories.