Look at Me Again
A road movie in the wild expanse of north-eastern Brazil. Our tough, cool travelling companion is Silvyo Luccio (‘…I was born a woman, became a lesbian and am now a man’), a thinker in the throes of transition who finds himself on a journey back into his religious-fundamentalist, prejudiced past.