Impressive in the sheer extent of its undertaking, this is a film with quite a feat: sorting through a decade of home movies (an eye-watering 2,000ft of Super 8mm film) to construct a portrait of the titular Larisa. From director Andrés Pardo Piccone, an intriguing effort & reflection on authorship.