Los Exóticos
The life and history of Mexican wrestlers who participate in the free-style lucha libre wrestling sport as ‘exóticos,’ embodying mysterious and unusual characters. These mannered gladiators represent a different side of the Mexican rings, defying the homophobic mood of the wrestling fans.
Get ready to take a deep-dive into the colorful world of exóticos—those iconic Mexican wrestlers of freestyle lucha libre who perform in drag. This thrilling documentary shines a much-needed spotlight on the exótico wrestling circuit, capturing vivid characters and intense ambitions.