Lost Bullet 2
Lino returns to Montpellier at his narcotics brigade. He growls and broods. His own thing is the bikes of the national police. He reinforces their bodywork, tweaks the engines, equips law enforcement vehicles with surprising gadgets; all you need to stop go fasts that abound on the tracks of France.