Lost Bullet
X arrives with his friends in Cusco. The idea of her is to have a good time the days that she lasts her stay in that magical city and that has the characteristic of the cities of southern Peru. Charly paints the other side of the city for him, that wild and dark side. An unexpected ending can occur.