Lost in the Post
An experiment in the possibilities and impossibilities of communication, refuge, and love in the era of digital connection.
A fragmentary ode to longing in the digital age, featuring Elit İşcan. Erdem captures the static between screens and souls, where desire flickers, glitches, and floats untethered across invisible networks.