Lost, Lost, Lost
Comprised of fourteen years of diaristic footage, this film documents Jonas Mekas’ early years in New York as he and his brother Adolfas build their new life in America, discovering the city and the burgeoning film and arts community of the 1950 and 60s downtown scene.
A deeply personal, delightfully idiosyncratic, remarkably free-ranging, and ultimately powerfully searching diary film from Jonas Mekas. An interpretive chronicle of the Lithuanian’s struggle to find a sense of home in mid-century Brooklyn, it’s a profound expression of longing and hope.