Love at First Fight
Between his friends and the family business, Arnaud’s summer looks set to be a peaceful one. Peaceful until he runs into Madeleine, as beautiful as she is brusque, a concrete block of tensed muscles and doomsday prophecies. He expects nothing; she prepares for the worst.