Love is Gay, Love is Sad
A very seventies comedy, Love is Gay, Love is Sad stars non-actor Claude Melki as the naive brother, Bernadette Lafont as the lady of pleasure sister, Jean-Claude Marielle as the crafty pimp, and French pop singer Chantal Goya! Misunderstandings a gogo make for brilliant, made-in-France humor.