Love Me If You Dare
Best friends Julien and Sophie continue an odd game they started playing as children—a fearless competition to outdo one another. As the pranks become more and more dangerous, the pair realise that the game is a way of hiding their true feelings for each other.
How far would you dare to go in the name of love? Marion Cotillard and Guillaume Canet star in this candy-colored romantic drama about a childhood pact that gets out of hand. With shades of Amelie , Yann Samuell creates a rich world of visual invention, mutual obsession, and risky amour fou.