Love Suicides
This short film by Edmund Yeo is a loose adaptation of a short story by Japanese Nobel Prize-winner Yasunari Kawabata. This dark tale of mental abuse between a mother, her daughter, and an absent father, is absorbing in its mounting tension—a portrayal as realistic as it is mysterious.