Loves of a Blonde
Andula, an innocent girl from a factory town, is desperately in search of love. She believes she’s found it when she beds Milda, a charming young musician visiting from Prague who is, however, only looking for a casual encounter. When Andula doesn’t hear from him, she packs up and heads to Prague.