Loving Vincent
Armand Roulin is instructed to hand-deliver Vincent van Gogh’s final letter to his brother Theo. Arriving in Auvers-sur-Oise where the troubled painter lived, Armand ends up investigating his final days there by questioning those who knew him. He discovers Van Gogh led a life filled with passion.